Jobb och jobb och...

ja, mera jobb. Just nu har jag inget liv knappt men efter onsdagen ska jag vara ledig ett tag, har jag tänkt. Har lite att komma ikapp med här hemma innan det är dags för valpar.
 
Lite disktrasor har jag i alla fall hunnit knåpa ihop. Två till i våffelmönster, samma garn som förut (M&K Eco Bomull). Den övre är tvättad, den nedre inte.
 
Så har jag gjort två i samma garn i mönstret Chinese Waves från Ravelry men dem har jag missat att fota, ser jag. Jag gillar verkligen det mönstret, trasorna blir så stadiga och det tycker jag om. 
 
Igår fick jag för mig att det var dags för sommartår. Eftersom nagellack inte är något som används så ofta utan mest till just sommartår eller märkning av valpar (jag är allergisk mot långa naglar och målar aldrig fingrarna) så hade det mesta torkat ihop, allt utom det blå jag köpte i England för just märkning av valpar. Det fick bli det. Maken knorrar och tycker inte att det är snyggt, jag kan inte fatta varför..? ;o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0