Sista bidraget klart!

Igår gjorde jag klart mitt allra sista bidrag till Värma liten-insamlingen. Det blev en yemenklänning (tror jag den hette) i härligt solgult bomullsgarn. Tyvärr fick inte kameran till det riktigt, det syns inte hur ljuvligt varm och solig färgen är. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet, tyckte länge att den mest såg ut som en disktrasa men det blev bra när jag sydde ihop. Kul när det blir så!



Nu tar jag en paus från välgörenhetsstickningen och stickar något till mig själv. Vet ärligt talat inte när det hände sist. En sjal i limegrönt lingarn ska det bli, bara jag kommer överens med mönstret. Första matchen blev lite av en besvikelse, det var ett ganska kärvt garn att sticka i. Men det är bara att bryta ihop och komma igen! Tur att friidrotts-VM pågår så att jag kan smyga ner i TV-soffan även dagtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0