RAK och rutor

Igår var en bra dag. Jag städade lite i mitt arbetsrum. Det finns helt klart mer att göra men det ser i alla fall aningen mindre råttboaktigt ut. Jag måste sluta köpa garn och framförallt - jag måste sluta spara på mig en massa kartonger i olika format!
 
Jag fick ännu en omgång rutor med posten, denna gång från Jayne. Ett litet rosa band följde också med, jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra med det. Nu måste jag snart sätta igång med att få ihop rutorna också, jag har en idé om hur det ska se ut men vet inte riktigt om det blir bra. Jag hoppas förstås på det.
 
Bästa Myzpyz skickade också ett mönster på en sjal av Maria Olsson igår, en total överraskning men den gjorde mig väldigt glad. Jag älskar verkligen Marias mönster. Men det var My som fyllde år, inte jag. Om du läser detta så tusen tack, du gjorde verkligen min dag! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0