Random Act of Kindness

Jag är med i en internationell grupp på Ravelry som heter Random Act of Kindness (RAK). Jag älskar tanken, man önskar sig något varje månad och så kan någon annan i gruppen skicka något av det man önskar sig, om de vill. Inga som helst krav, bara omtanken och möjligheten att glädja någon annan. Den här månaden har jag själv skänkt ett mönster och så har jag skickar sockgarnsrester till någon som ska sticka en filt till ett litet cancerdrabbat barn. Det kändes som en bra gärning. Och för första gången har jag fått ett paket själv! Det är ju min födelsedagsmånad så jag tog chansen och önskade mig lite sockgarn, mest för att stilla nyfikenheten och bredda erfarenheten - vilka märken finns i andra butiker. Och titta vad som landade i min brevlåda idag!
 
 
Lace, if you stop by my blog, thank you so much once more. Today I'm in sock yarn heaven!

Kommentarer
Postat av: Carol

Oh WOW! Vilket paket... Grattis du fina sockarbetare!

Svar: Tack!!!
Zupermorzan

2013-04-13 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0