Bytesförvirring

Jag känner att jag har rört till det alldeles väldigt. Tydligen är jag helt fel ute med mina byten. Den bild jag hade på Hemlisbytet var i själva verket mitt Vinterbyte och vice versa. Ber om ursäkt till alla inblandade. Alltså var fredagens byte mitt vinterbyte, såg ut så här och kom från Alexandra:


Och detta var mitt hemlisbyte och kom från Henrietta:


Nu tror jag att jag rett ut allt. Beklagar verkligen röran men älskar paketen! =)

Har snöat in på att virka fika, detta blev gjort under gårdagen:

Ska bli present till kusinbarn som fyller år, är det tänkt. Nu struntar jag i mönster, känner jag, det är enklare att virka på frihand. Är särskilt nöjd med spetsen runt bakelsen, gillar att den är lite större.

Till sist en bild på en valp, de blev fem veckor igår och är söta som socker. Så här ser minsta tiken ut när hon är sömnig:


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Tänk vad lite hemlisar kan ställa till det :o))



ha det så gott!



Kram Henrietta

2012-02-27 @ 06:50:26
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0