Virkad ängel

Jag gillar saker som går snabbt att göra! Igår gav jag mig på att virka en jätterar liten ängel. Först trodde jag att jag hade tagit mig vatten över huvudet och körde fast men sedan kom jag till insikt och det flöt på. Jag virkade mycket förr men på sistone har det mest varit stickning så jag är inte van vid virkutmaningar. Men den här var rolig och visst blev den söt?
Annars är jag fortsatt sjuk, hostar snart upp lungorna och har feber. Inte kul. :( Minstingen hostar också på, tydligen kan man få dras med hosta länge efter att mycoplasman är behandlad. Det ser ut att kunna bli en munter jul hos von Heijnes... Inte har jag hunnit julpynta som jag brukar heller, det enda som är någorlunda klart är badrummet. I värsta fall får vi väl fira julen därinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0