Garnutlottning

Hittade en garnutlottning på nätet och måste förstås vara med. Lovade länka dit, här kommer länken! http://craftandchocolate.blogspot.com/2012/01/ja-ma-den-leva.html

Jag har ju missat att det finns garnbyten, utlottningar mm på nätet så jag har mycket att ta igen! Eftersom jag älskar presenter och att ge bort saker, hoppas jag att det ska dyka upp massvis med garnbyten. Vet ni om något så tipsa, jag är med!

Snö och blåst här idag med, hur mycket snö kan det komma egentligen? Har varit ute i skogen och pulsat med alla fem hundarna. Borde verkligen sticka ett par sockor till mig själv också och inte bara till dottern. Det kommer in snö i skaften på kängorna och det är INTE skönt! Ska bara hitta ett sött sockmönster som jag fastnar för, kan ju inte bara sticka Ewa-sockor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0