London calling!

Vilken mardrömsvecka! En minisemester i London närmar sig, jag har skött planeringen - bokat flygbiljetter, hotell, bord på favoritrestaurangen, kollat yngste sonens pass, bokat aktiviteter mm mm. Så skulle jag checka in online i måndags - då visar det sig att mitt eget pass har gått ut med mindre än en vecka kvar till avresan! Panik i lägret, jag hängde på låset till polisstationen för att ordna ett nytt. Jodå, de trodde att det skulle hinna komma och i annat fall skulle jag hur som helst komma in idag för att ordna ett provisoriskt. Ett vanligt kostar 350 kr, ett provisoriskt 980! Det kändes inte helt lockande men vad göra, jag vill ju till London!?
 
I morse vaknade jag jättetidigt och låg och gruvade mig. Tänk om inget sms skulle komma, då var tusen spänn åt skogen? Men så kom det, det lilla plinget i telefonen. Ett pass fanns att hämta på polisstationen - hurra!
 
 
Nu har jag kollat in garnbutiker, tänkte kanske vara lite crazy och prova något mer än Loop och I Knit. Vi får se var jag hamnar. Har ni något tips så tas det tacksamt emot. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0