Sticka och skicka

Hoppla, så skumt, inlägget jag skrev igår kom aldrig ut utan fick publiceras idag istället. Skumt... Ibland är det knepigt med modern teknik som man inte riktigt begriper sig på.
 
Har ni sett att det ska bli en ny Sticka och skicka-insamling? Jag hann inte med den förra men den här gången tänkte jag haka på. Har sedan tidigare köpt ett nystan Järbo Elise i läckra färger, ett garn i 55 % bomull och 45% akryl. Nu har jag lagt upp maskor till en Milo så får vi se hur den blir. Tänkte knåpa ihop minst en mössa också och några små sockor. Vad tänker DU göra?

Kommentarer
Postat av: Carol

Jag tänkte satsa på småtossor och kanske nån yemenväst. Eller så slår jag till och provar att göra en 5½ timmars/veckors-kofta...

Svar: Jag gör just nu västen Milo. En himla trevlig stickning - när jag insåg att man började uppifrån och inte nerifrån som jag först trodde! Det gäller att läsa mönster ordentligt...
Zupermorzan

2013-05-23 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0