Solution

Har tagit mig samman och börjat sticka på udden till min Solution. Bilden gör den inte riktigt rättvisa, den ser ut att bli jättefin. Sitter med tre olika mönsterversioner, alla med småfel, och stickar. Jag gillar inte sådant, min fasa är att det ska bli fel någonstans och att jag ska måsta repa upp. Men hittills har det gått bra.

Det blir mycket idrott i helgen. Utöver allt på tv är store sonen hemma för att spela två matcher med sitt nya lag. Hela familjen ska förstås heja. Igår såg vi LF besegra Jämtland med båda killarna i klacken. Kul.

Kommentarer
Postat av: Carol

Ja det har varit svettigt här oxå i helgen! Kul att det går så bra för LF! Lycka till med din Solution! Är det en sjal? Ha en bra vecka!

Svar: Tack! Ja, visst är Solution en sjal! Den blev snygg, jag är himla nöjd med resultatet. Nu när jag gjort en kan jag komma med råd om du vill ge dig på den. Ingen svår stickning, bara lite pillrigt att hålla ordning på var i mönstret man är.
Zupermorzan

2013-03-03 @ 21:45:51
Postat av: marremorr

Det blir spännande att se hur den blir när den är färdig!=0) Vet du hur man gör när man blockar sockar??

2013-03-05 @ 13:11:38
URL: http://mamsmumsomys.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0