På väg

Sitter på nattåget. Har sovit riktigt bra, det hör annars inte till vanligheterna. Hann få klart mina sockor, de värmer frusna tågåkarfötter. Är riktigt nöjd med dem.



Som vanligt när jag är på väg så har jag hemlängtan. Saknar hundarna något alldeles väldigt. Fast de har det bättre hemma med hundvakten än på Paris gator.

Parningen av Maya gick bra. Som vanligt glömde jag tidsskillnaden så det blev inte så mycket tid till shopping som jag hade tänkt. Lika bra det kanske, då har jag pengar kvar.

Nu har jag med en stickning, en liten tröja till en bebis som väntas i vänkretsen när som helst. Så får vi se vad säkerhetskontrollen säger om mina stickor...

Kommentarer
Postat av: Carol

Ha det alldeles underbart i vårens Paris!! Njut hejdlöst... Kram!

2013-03-30 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0