Men så galet fult...

... det blir när man bloggar från mobilen! Det ser ju ut som om jag sov mig igenom svenskalektionerna, allt hamnar lite huller om buller. 
 
Galet fula blir också sockorna jag har påbörjat. Mönster och garn gifter sig inte alls med varandra, dessutom ser de ut att bli vida i skaften och jag vill ha lite mer elastiska skaft. Det blir till att repa upp och tänka om. Tar tacksamt emot tips på mönster som kan passa ett "grilligt" garn som detta. Eller passa är kanske mycket begärt, men i alla fall inte göra det värre. Det äter verkligen upp mönstret, kanske är det bästa att sticka helt vanliga sockor?
 
På't igen, kanske dags att ge sig på ringblommesockorna som jag suktat efter så länge! DÄR har jag i alla fall det perfektqa garnet hemma! Tror jag...

Kommentarer
Postat av: Carol

Strul med fotona? Bara reklam på bildplats??

Svar: Nejdå, inget foto med i det inlägget.
Zupermorzan

2013-01-15 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0