Tossiga socktember - utlottning!

Min vän Carol har startat en utlottning i en grupp på Facebook. För att hjälpa henne att hitta fler som vill vara med så skriver jag här också. Det hela är enkelt, du stickar eller virkar minst ett par babysockor eller -tossor och skickar till henne (maila mig på marie(at)huset-elliot.com om du vill vara med så skickar jag hennes adress) innan den sista september. Den sista september drar hon vinnaren som får en bok. De sockor och tossor som kommer in går till barnen i Manduar, Gambia. Mer information om arbetet i Manduar hittar du här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carol

Tack snälla du för att du sprider sockbehovet! :-)Och de där är ju toppenfina som du stickat!!

2013-08-28 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0