Fler mössor!

Bidragen ramlar in på min insamlingssida, jag har underbara valpköpare som vill göra något för världens barn. Jenni, Siri och Loovis bidrog med 100 kr och som tack har jag knåpat ihop två stycken Estelle-hättor. Att det blev just den modellen har en egen historia som inte platsar här. Jag stickade dem i Big Verona från Järbo och tycker att de blev riktigt söta, möjligen ser de lite stora ut då jag tänker mig att en nyfödd i Nepal är mindre än en nyfödd här. Nåväl, de värmer säkert ändå. Lättstickade men inte mitt favoritmönster, det är nog ändå Riga-mössan. Så trevlig att sticka och så fin i modellen! Vilken mössmodell är er favorit?

Mina Estelle-hättor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0