Måndag 16 januari

Spännande vecka vi går in i nu, om några dagar är förhoppningsvis Visas labbevalpar födda. Gissar på torsdag utifrån tidigare valpningar. Mina labbetikar har nästan undantagslöst valpat på dygn 62, få se om hon följer mönstret även denna gång.

Har tagit nya bilder på min Gratitude, nu när den har torkat och inte ligger fastspänd på det grälla golvpusslet. Fast då lyckades jag inte hålla kameran stilla så det blev ganska suddigt men ni får ett hum i alla fall. Idag ska den invigas!

Hmm, ser ut som en älg på bilden. ;o)

Här syns en närbild på kanten, tycker att den är så himla vacker.

Ser ni bladen?

Till sist en bild på det jag stickar på nu. Kan man bli annat än glad av det här garnet? Även om det är vansinnigt trist med slätstickning blir man galet glad av färgerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0