Bihåleinflammation

Gjorde en kovändning och gick till vårdcentralen så nu har jag både antibiotika och rinexin för bihålorna. Passade på att kolla två fläckar på kroppen också men de var ofarliga. Känner mig omåttligt duktig som tog tag i de rädslorna. Idag är huvudvärken mycket bättre men tanden bråkar än så jag tog mod till mig och ringde tandläkaren också idag. Rådet blev att avvakta några dagar, förhoppningsvis ska det lugna ner sig när bihålorna har lugnat sig. Hoppas de får rätt...
 
Tröstade mig med att shoppa sockgarn på nätet igår, trots att jag inte borde. Fast jag har inget svarsmail fått än, det gjorde mig lite besviken. Jag gillar att handla från företag som är snabba i vändningarna, som Garnkorgen och Kaki. De som tar tid på sig får i regel inte fler chanser.
 
Tog en ledig dag från jobbet igår men idag måste jag nog jobba så smått. Det är svårt att fokusera med bultande huvudvärk. Men, inget jobb - inga pengar och måste jag till tandläkaren så lär det gå en slant. Dessutom har jag stoppdatum på fredag så det fungerar inte att ligga på latsidan. Bäst att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: marremorr

Bra att du gick och fick det uppkollat. Hoppas det ger med sig snart och att du fort blir frisk!=0)

Svar: Tack för omtanken! Nu är jag snart piggelin igen!
Zupermorzan

2012-12-11 @ 22:03:29
URL: http://mamsmumsomys.blogspot.se
Postat av: Carol

Åh så bra att du fick hjälp! Hoppas det stannar vid detta. Styrkekram!

Svar: Tack för omtanken!
Zupermorzan

2012-12-12 @ 16:20:40
Postat av: hennelejo

Krya på dej... Inte kul alls att bli sjuk såhär när det lackar mot jul.

Svar: Tack för omtanken! Lite småsurt är det men nu börjar huvudvärken släppa.
Zupermorzan

2012-12-13 @ 08:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0