And the winner is...

Idag har jag så haft dragning på min lilla utlottning. En hel bunt med lappar blev det och bland dem drog jag en vinnare. Och vinnare blev - Carro! Stort grattis till dig! Skicka ett mail till mig på marie(at)huset-elliot.com med dina adressuppgifter så kommer garnet med posten.
 
Annars har det varit en jobbig dag idag. Har haft huvudvärk en längre tid och tryck bakom ena ögat, misstänkte bihåleinflammation. Sprayat med kortisonspray men det hjälper inte. För ett par dagar sedan gjorde det ont vid örat också, misstänkte början till hörselgångseksem och behandlat med alsollösning. Idag kom värken from..., kombinerar Ipren och Alvedon men det hjälper ändå inte helt och jag har svårt att lokalisera källan men misstänker en tand... Har velat mellan att kontakta vc eller tandläkare i morgon men har nu bestämt mig för tandläkare trots att det är min absoluta fasa. Ändå går jag till en god vän men det hjälps inte, jag föder hellre barn än går till tandläkaren. Men, den här värken klarar jag inte så det är bara att gilla läget. Måtte hon nu ha en tid till mig...
 
Hittade en fin tävling på Garnasinne som jag vill tipsa alla om. Jättefina priser, kolla själva!
 
Avslutar med en bild på en liten struttomte som jag frihandsvirkat och skickat i en RAK-gåva till Tyskland. Gillar verkligen idén med RAK - Random Act of Kindness.
 

Kommentarer
Postat av: carro

åhhh lycka till hos tandläkaren när du går dit. Håller med dig om att hellre föda barn än tandläkare.

Viken trevlig överraskning jag fått idag :) åh tack så jätte mycket. Är så överlycklig här.
kram

Svar: Kul att du blev glad! Det borde komma till dig idag, skickades härifrån med Skicka lätt igår.
Zupermorzan

2012-12-10 @ 14:07:00
URL: http://pyssel.carro75.se
Postat av: Carol

Hej! Först spratt det till i hjärtst när jag så vinnaren i tävlinge. JAG! men så insåg jag att det finns även de som heter/kallas för Carro... :-} SÅ jag får väl säga: grattis ;-# Stackars dej som inte mår bra!! Jag genomlevde nåt liknande med tandelände/förkylningssymtom som var svårt att veta vilket. Men insåg att jag nog tappat en bit av en tand så det var bara att pallra sig iväg. Går till en toppentandläkare som gav mej sin dom: ett rejält KARIEShål! =-§ Det har jag inte haft sedan jag gick på mellanstadiet tror jag! Men med liten bedövning var det klart i ett nafs och kostade bara ca 700 kr!
Men när sedan bilen började bete sig illaljudande så suckade mitt tunga hjärta. DET skulle nog inte bli lika lindrigt. Men ack som jag bedrog mej! Klart på en em och 300 spänn för rengöring av smuts i bromsbelägg. Jag blev såå tacksam! Det kommer alltså bli julmat här detta år.. :-D Krya på dej morzan!

Svar: Här blir det rotfyllning om det inte ger med sig så jag hoppas att det ska släppa. Lite mindre tandvärk idag, tycker jag, ska avvakta morgondagen och se. Håll tummarna! ;)
Zupermorzan

2012-12-12 @ 16:19:23
Postat av: Carol

Håller tummar och tår!!

2012-12-13 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0