Överraskning!

Idag fick jag en överraskning med posten - mitt sockgarnsbyte kom! Jättefint garn i härliga färger, även om min kamera så klart inte riktigt gör dem rättvisa. Framförallt är det banderollerna som syns dåligt. Att det ska vara så svårt att ta bra bilder!



Nu har jag gjort i ordning mitt eget lilla paket också, har min byteskompis praktiskt taget inom räckhåll så jag tar en sväng förbi vid tillfälle. Kul detta!

Var ute på eftersök med hundarna igår och hjälpte till att leta efter den försvunne mannen i Råneå, tyvärr utan framgång. Däremot lyckades jag med bedriften att sätta ena foten i ett vattenhål när jag skulle kliva över en fallen trädstam längs strandkanten, vilket fick till följd att den andra foten liksom inte kom tillräckligt högt upp utan fastnade i trädstammen så jag föll pladask framåt. Då blev jag mest blöt men idag har jag ont som sjutton i benet och knaprar värktabletter. Anar att en muskel fick sig en kyss. Bara att inse, man är inte tjugo längre. Snarare tjugo kilo tyngre än då...

Måste avsluta med en nytagen bild på valparna också. Två veckor i tisdags och helt bedårande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0