Glest med inläggen

Nu har jag varit slarvig med att skriva och slarvig med att fotografera. All energi går åt till valparna numera, sex veckor blev de idag. Men lite stickat blir det också, jag har lämnat in två mössor, ett par vantar och ett par pulsvärmare till Hjälpstickan här i sta'n och så har jag stickat ett par sockor med falska flätor av garnet jag fick i sockgarnsbytet. De senare blir nog till dottern i julstrumpan, skulle jag tro. Nu ska jag ta mig an ett par pulsvärmare eller torgvantar till mig själv, det känns som om det skulle vara skönt i höstrusket.
Om jag varit slarvig med att fota stickning har jag istället fotat valpar. Så här ser min nye lille kompis, Morris, ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0