Lite snabbt

Ligisterna i köket tar all min tid i anspråk och när de sover, gör jag det också. Men lite hinner jag med alltemellanåt. Mina sockor är klara, bild kommer snart. Ett nytt par är påbörjade. Sjalen står och stampar, pärlorna tog slut med ett halvt pärlvarv kvar. Irriterande. Nåväl, nya är beställda och kommer i veckan. Är galet nöjd och ser fram emot att blocka den och visa upp den för världen, dvs på bloggen. Hoppas att den blir lika bra som jag tror.
 
Fick ett RAK i veckan, spännande sockgarn med mönster och stickor till och så en söt liten muminsouvenir. Har börjat sticka sockorna, med stickor 3,5 går det hyfsat snabbt.
 
 
Har också fått två rutor till min restgarnsfilt i sockgarn. Jättefina!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0