Finfina rutor!

Är just nu inne i ett rutstim! Jag är med i ett rutbyte, eller snarare två, där vi gör filtrutor och skickar till varandra. Har fått underbart vackra rutor från svenska bytesvänner.
 
 
 
 
I mitt engelska byte kom det två vackra men ack, så akryliska rutor trots att jag bett om ull. Lite besvikelse men de kommer kanske till användning i något annat sammanhang.
 
 
I övrigt är tiden för handarbete lite knapp just nu, privata trassel ska redas ut, hus ska målas, hönshusets tillbyggnad ska bli klart osv. Augusti är här, mörkret och vemodet sänker sig och jag bävar redan för den tid som komma skall, oktober och november är inte riktigt min tid på året. Ljusa sommarnätter skulle jag däremot gärna ha fler av! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0