Snart klar med nästa

Nästa julklapp på G är en tröja till ena lilla kusinbarnet (jag har bara två kusiner om någon nu skulle undra). Det blir en uggletröja, jag gillar verkligen det mönstret. Fast i den storlek jag gjort den här gången var det antingen fel på mig eller mönstret, jag har inte fått maskantalet att stämma riktigt i intagningarna och tycker också att det blivit lite snett på något ställe. Men kanske ingen märker det mer än jag, förhoppningsvis.
 
 
Doris har varit i farten igen. Häromkvällen nystade hon ju mitt fina Regia Silk på sitt alldeles egna lilla sätt. Igår när jag skulle ha kökspallen, såg jag att ena hörnet på steget såg lite mysko ut. Någon hade liksom "raspat" lite på det. Det förklarar de mystiska ljud jag har hört från köket ibland när jag suttit häruppe och jobbat! Nu är det en billig pall från Ikea så det är inte hela världen, jag är glad att hon tog den och inte de nya köksluckorna...
 
Tänk att någon som ser så här söt ut kan vara en sådan liten illbatting!? ;o)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0