Tokjobbar!

Har deadline om en vecka och alldeles för mycket kvar så nu jobbar jag som ett svin och hinner knappt gå ut med hundarna, än mindre sticka. Men en liten stund på kvällen innan jag kravlar mig i säng så stickar jag nårga varv för att varva ner. Det är något meditativt över en stickning, den sänker pulsen och stressen. Just nu är det disktrasor som gäller, några av våra håller på att ge upp och även sonen behöver nya. Tycker att det är lite gulligt att de tre studentkillar som delar lägenhet vill ha morsans hemstickade disktrasor. Då måste man ju ställa upp! Just nu är det våffelmönster som gäller.
 
 
Den upptill till höger är tvättad, den andra inte. Stickade i ekobomull, som synes. :)

Kommentarer
Postat av: marremorr

Vilka fina!=0)) Och en härligt behaglig färg på dem! Bra jobbat!

2013-05-09 @ 18:59:35
URL: http://mamsmumsomys.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0