Dåligt med sticktid nu :(

Inte mycket tid över för stickning nu. En anledning ser ut så här:
 
De håller sig i poolen än, de små poolarna, men blir alltmer begivna på att smaka på livet utanför. Igår fick de vara i köket en stund och även äta lite mammamat ute eftersom det var så underbart varmt och skönt. Idag är det en annan dag... :(
 
Jag har fått ett jättefint bytespaket i det lokala bytet vi hade på Ravelry. Helt underbart fint var det! Jag har sneglat på en dragspelsbasker flera gånger, nu fick jag både mönster och Visjögarn i underbara färger. Så läckert!
 
Polly är underbart gott, det mesta försvann på min resa Luleå-Byske-Skellefteå-Luleå för att hämta och ta blodprov på min lilla halvfodertik som nu är här och inväntar rätt dag för parning. Kexchokladen sparar jag tills vi ska åka till Finland och träffa fästmannen. :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carol

Dåligt med vatten i den däringa poolen tycker jag ;-) Men om det är dåligt väder så är det kanske lika så bra. Här har det nu slagit om till boråssommar - men vi hade fint förra veckan. Får leva på det...
Tänk att ha sin fästman i Finland.=-( Jag tyckte det var långt bort att ha min i Småland! Tur att de inte är av den romantiska typen! Trevlig tur!

2013-06-28 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0