Trendsetter

Här går jag och beskyller barnen för att vara de som drar hem smittor och så visar det sig att jag är först med att bli förkyld. Nu har nämligen resten av familjen däckat. Hur jag lyckats få med en smitta hem är för mig en gåta, jag som jobbar hemma framför datorn och bara sticker ut näsan för att handla, skjutsa barn eller ta ut hundar. Men datorn var lite konstig förra helgen, jag funderar på om vi kan ha fått samma virus..? ;o)
 
Har i alla fall gjort klart en ugglemössa till brorsbarnet i födelsedagspresent. Den gick i ett huj! Garnet är Drops Andes och mönstret heter Chouette (sök på Ravelry). På bilderna har jag blockat den lite hårt för att länga den en smula och ögonen är inte fastsydda utan ditlagda, förhoppningsvis ska den inte bli lika vindögd när de sitter fast. 
 

Kommentarer
Postat av: Carol

Riktigt Cohool! Men stackars er om ni fått virus från datorn!! ;-) Trääligt..

2013-01-26 @ 23:02:53
Postat av: Carol

Undrar ifall det är DET jag oxå fått??? Satt faktiskt hela fm och sökte mönster på Ravelry till Manduar! Plötslig feberkänsla och ont i hela kroppen.. Trodde först det var träningsvärk efter bowlingen igår. Men så tog jag tempen och mkt riktigt - jag VAR sjuk! :-/ Skrällhosta på väg. Orkade inte ens sticka idag. DÅ är det kris.

Svar: Dessa datorer, man kan inte lita på dem... ;) Krya på dig!
Zupermorzan

2013-01-26 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0