På benen igen!

Första dagen som jag vaknar utan att ha ont i magen. Underbart! Det konstiga har varit att varje kväll har jag varit säker på att jag varit frisk men varje morgon har jag vaknat av magont. Till idag. Så skönt att vara utsövd.

Har hunnit sticka klart ett par torgvantar i Drops Alpaca. Mönstret heter Hermione hearts Ron och finns på Ravelry. Antagligen åker de iväg som present i den kreativa utmaningen men jag ska fundera lite till innan jag bestämmer mig.




Snart klar med mina Mitered socks också, bara en häl kvar.

Kommentarer
Postat av: marremorr

Så skönt att du mår bättre!=0) Torgvantarna blev jättefina!

Svar: Tack! Ja, nu hoppas jag att jag gjort bort allt vad infektioner heter på ett bra tag.
Zupermorzan

2013-02-11 @ 18:56:10
URL: http://mamsmumsomys.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0