Nä, inga Pillars!

Uj, vilket trist mönster Pillars var och så konstigt vida skaften såg ut att bli!  Jag somnade medan jag stickade (OK, jag var trött och det var sent), då anar ni. ;) Repade upp alltihop, nu blir det nog en ugglemössa till ena kusinbarnet i julklapp istället. Har snöat inte lite på ugglor, tycker att de är himla rara. 
 
Jobbat sent idag och är sliten. Förmiddagen tillbringades på sjukhuset med dottern för hennes årliga stora träff med hela teamet. Och nej, det ser dess värre inte helt bra ut så nu ska vi få kallelse till magnetröntgen. Suck... Men vi börjar vara luttrade, ingen idé att ta ut någon oro i förväg utan vi tar en dag i taget. Förhoppningsvis är det falskt alarm men det är verkligen skönt att hennes läkare tar alla signaler på allvar och kollar upp henne. Det känns fantastiskt tryggt och skönt.
 
Körde dottern tillbaka till skolan och hann hoppa in i garnaffären för lite snabb shopping (de borde ge mig rabatt, jag är en flitig kund) innan det var dags att åka till minstingens skola för utvecklingssamtal. Hej och hå. Fram emot tresnåret kunde jag sätta mig vid datorn och börja jobba. Men nu stänger jag strax ner.
 
Socksnurran är nästan klar, väntar på ett sockgarn som ska komma med posten och som jag tror att jag ska stoppa ner också. Sedan kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0