Utlottning

Hittade en trevlig utlottning i en blogg, lägger en länk här så att fler kan hitta dit: http://docksjo.wordpress.com/2012/09/13/celebration-200-blog-posts-and-2-years-of-blogging/comment-page-1/#comment-200
 
Köket går långsamt framåt, golvet är klart och ett skåp är uppsatt. Någon gång i nästa veckan kan vi nog flytta in igen. Den lille fläckige är lycklig, nu har han fritt tillträde till hela huset och framförallt papperskorgarna! Matte har inte en chans att hinna med i svängarna. Det är som att ha ett klåfingrigt litet barn, allt hittar han och är på. 
 
När jag får en ledig stund så skruvar jag Ikea-skåp. Stickningen ligger och lockar på mig inne på tv-rumsbordet men jag låtsas inte höra. OK, det är lite för att man måste sitta i kökssoffan också, tv-soffan är liksom inbyggd. Tänk er att bo i en skokartong, ungefär så har vi det just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0