Jobb, jobb och nästan ingen stickning :(

Valptillverkningen i förra veckan misslyckades totalt, inga valpar blev gjorda och alltså inga pengar heller. Jag har ju hunderiet i mitt företag och det skulle vara väldigt trevligt om det kom in lite pengar från den delen också och inte bara utgifter.
 
När man då inte hinner jobba med översättandet får man ta det på helgen istället. Således blev söndagen en arbetsdag. Nu är jag nästan klar och får pusta ut med min sockstickning i tv-soffan, som för tillfället råkar vara kökssoffan. Den är inte särdeles mysig att sitta i, kan meddelas, men nöden har ingen lag. Imorgon kommer Lasse, vår snickarbekant, och fortsätter jobba med köket. Det ska bli underbart när det blir inflyttningsklart. 
 
Stina tog fram kameran och fotade hundar idag. Ena bilden på Idefix blev helt underbar. Han är fantastiskt söt, den gossen, och otroligt fräsch för att vara snart åtta år.
 
 
Så här ser mitt lilla troll ut. Och troll är precis vad han har varit idag, han har hunnit med att göra hur mycket dumheter som helst och är nästan, men bara nästan, till salu för en krona. Skithund! ;o) Tur att han är söt...

Kommentarer
Postat av: Carol

Ojoj.. Tuffa dagar därhemma! Och med troll i stugan dessutom :-§ Håll ut!! Kram

2012-10-24 @ 19:20:35
Postat av: Carol

Och åhhh vilka underbara sötisar!

2012-10-24 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0