Hemlispaket! :)

I måndags fick jag mitt tredje och sista hemlispaket. Tack snälla Henrietta för ett helt underbart paket! Älskar verkligen färgen på Fabel, visste inte om att det fanns i den färgen men blev alldeles kär. Fabel är lite av ett favoritgarn här, jag tycker mycket om det. Så det var skoj och ska nog bli ett par snygga sockor, nu när jag är med i StickaMeras sockklubb. Chokladen är ju min favvo och lär inte räcka så länge, kortet var jättefint och påsen var helt underbar, en riktig gladpåse som jag ska använda som stickpåse. Kalasfint!


Här har vi försökt tillverka valpar i några dagar. Själva tillverkningen har gått bra, nu är det bara att hoppas att jäsningen går lika bra. En helt underbar tik var det så jag hoppas verkligen att det ska bli valpar. Söta ihop var de också, bilden är tagen i starkt motljus så de kisar tyvärr rätt ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Roligt att du blev nöjd! Det har varit jätte skoj att skicka till dig! HA det nu så gott och lycka till med bakningen av små valparna ♥

Kram Henrietta

2012-05-03 @ 18:26:10
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0