Garn och te-bytet

Har fått mitt bytespaket i garn och te-bytet men har jobbat så mycket att jag inte hunnit lägga ut någon bild. Förrän nu. min byteskompis var en "gammal" bekant från förr, Monica. Tack snälla för ett helt underbart paket! Älskade den gröna färgen på garnet, jättekul med nya mönster (disktrasan ska jag göra till svärmor i present, redan namnet lockar), tepåsarna doftar ljuvligt och chokladen är ju min favorit. Kan inte bli bättre!


Mitt eget paket lämnade jag in i torsdags kväll så förhoppningsvis har mottagaren det på måndag. Lite deppigt att inte ha fler byten att se fram emot, eller kompisar att glädja heller, för den delen. Jag har gått med i en grupp som heter Scandinavian RAK på Ravelry för att kanske hålla kvar det roliga lite till. Alla tips på roliga grupper där emottages!

Min virkade kofta går framåt, har gjort framstyckena och är på bakstycket nu. Sedan ska en kant virkas nedtill också så det är rätt mycket kvar. Garnet är inte kul, det delar sig så förb... och det gör att det går sakta. Men jag försöker komma ihåg att det var väldigt prisvärt. Det är inte alltid det räcker för att hålla motivationen uppe... :(

Kommentarer
Postat av: Myzpyz

TACK o tack o tusen tack :) paketavin hamnade i min låda idag o självklart hämtade jag ut det idag!

har länkat till dig i min blogg!

kramar i massor

2012-05-08 @ 21:36:25
URL: http://myzpyzzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0