Fler tävlingar!

Ja men kolla, hittade jag inte en tävling till! Jag älskar ju tävlingar, så självklart är jag med. Vill du också vara med så kan du gå in här: http://emmyochcattisvirkar.blogspot.com/2012/01/hallooo-ny-tavling.html?showComment=1326545449526#c4147190431766133185

Så många underbara bloggar det finns överallt! Men så lite tid man har att titta på alla. Älskar mina caféer på Facebook igen, där finns sammanställningar över en himla massa bloggar där man kan gå in och hämta inspiration. Igår hittade jag mönster till en fantastisk väska i afrikanska blommor som jag tror att jag måste testa någon gång. Oj, så mycket man vill och så lite tid! Men snart är det valpningsdags, då lär jag hinna pyssla på lite. Snart klar med kanten till min Gratitude-sjal nu, några blad till så.

Lite irriterande är det att jag måste gå in och skriva egna små koder i html för att få bloggen att lägga in radbrytningar. Jag har tydligen fel webbläsare. Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0