Bytespaket!

Min hemliga byteskompis är snabb som blixten! Idag hade jag ett paket i lådan och det var verkligen mitt i prick! Spännande garn, en bok som såg ut att vara precis min typ av bok, god choklad och så ett te med det sagolika namnet Mammas mirakel. Kan inte bli bättre! Tack snälla du, vem du nu är (fast jag tror ju att jag vet... ;o))


Inga valpar har det kommit än men jag tror inte att det är så långt borta nu. Hon är inte pigg på att gå hemifrån idag utan vill helst vara i valplådan. Men äter gör hon, visserligen slukar hon kanske inte maten som vanligt men ner går den. Det svåra med min Visa är att hon är så himla smärttålig, så detta med att flåsa och bädda som det står om i alla böcker, det gäller inte henne. Hon ligger mest och sover. Det gör ju också att det är lite svårt att se hur nära det är så jag kollar tempen ganska ofta nu för att inte missa något. Håll tummarna för att allt går bra!

För att hålla nerverna i styr medan jag väntar så virkar jag. Detta ska bli till en kompis som fått barn. Och ja, det är en tjej och ja, jag vet att man inte ska vara förutfattad och klä flickor i rosa och killar i ljusblått. Men jag kunde inte låta bli!


Kommentarer
Postat av: jonna d

Ja, du... du har helt rätt. Det är jag som är din hemliga kompis. Måste medge att du var otroligt duktig på att lista ut det... jag tyckte inte att jag var så tydlig i mina ledtrådar.

Vad bra att du tyckte om paketet. Tänkte att de små nystana kunde passa dig bra eftersom du var sugen på att prova på amigurumis och det var dessa som jag själv började med.

Boken är en av mina personliga favoriter och eftersom du gillade Niceville, tror jag även att du kommer gilla denna.

Det har varit en ära att vara din hemliga vän och jag kommer fortsätta följa din blogg.

//jonna d

2012-01-22 @ 17:39:24
URL: http://sniffarskonhet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

mammas mirakel är gott :) vilket godis du fick :)

2012-01-23 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0