Tunikan är färdig!

Tunikan till mitt lilla gudbarn är klar - hurra! Jag har stressat som en tok för att få den färdig till födelsedagen den 4 februari, bara för att inse att födelsedagen är den 7 februari. Samma visa varje år, att jag aldrig lär mig! Nåväl, nu är den klar och hinner fram i tid med posten och allt. Lite orolig för storleken dock, det var samma garnåtgång för 5-6 år som 7-8 år enligt mönstret så jag räknade ju kallt med ett halvt nystan över eller så. Det blev kanske 2 meter...


Nu ska jag virka klart ananassjalen som jag också ska ge bort i present och sedan har mamma beställt ett par tumvantar och dottern vill ha torgvantar och jag vill virka en kudde och... Det saknas inte ideer (eller gar) men tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0