Garninköp

Jag tror det är något fel på mig, jag saknar helt kontroll över fingrarna på högerhanden. De liksom löper amok och handlar hem saker trots att jag verkligen inte behöver mer. Inte behöver jag mer sockgarn men kolla vilken läcker färg, gick ju inte att motstå den:


Sedan VAR jag faktiskt tvungen att sticka en present till en bekant. Inte min favoritfärg men väl hennes:


Ett litet sjalgarn halkade med i korgen också i underbart blått, det ska bli till mig. Så det kan gå! Alltihop kommer från Garnkorgen, de har underbara garner och fin service. Me like!

Inget hemlispaket i brevlådan idag heller, håller på att förgås av nyfikenhet. Hoppas det kommer innan dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0