Ravelryfunderingar

Alltså, jag har ju inte riktigt fattat vilken guldgruva Ravelry är! Jag hittar hela tiden nya sätt att förfina mina sökningar och jisses, vad mönster det finns! För att inte tala om skojiga grupper! Frågan är bara hur man ska hinna med allt, jag skulle behöva vinna några miljoner på lotto så att jag slapp jobba på dagarna. 
 
Ser ju OS på tv var dag nu och stickar eller virkar under tiden. Inser att jag har missat Ravellenic Games. Någon som kan förklara för en novis som mig hur det fungerar och om det är för sent att anmäla sig? Har inte riktigt fattat hur det går till, ska erkännas.
 
Två roliga grupper har jag i alla fall hittat på egen hand - Sock Knitters Anonymous och Year of Stash Socks 2012. Tar tacksamt emot tips på roliga och aktiva grupper också. Gärna byten, hittills är jag mest förtjust i min egen grupp Svenska byten. Hur ego låter inte det? Men jag tycker att vi har en väldigt trevlig stämning i gruppen och hoppas att alla ska fortsätta att vara lika aktiva - och gärna att vi blir några till! Läser du detta så kom med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0