Garn och te-bytet

Har flängt runt på sta'n och handlat lite smått och gott till min byteskompis. Jag flanerar inte när jag går på sta'n, jag tänker ut på förhand vart jag ska och sedan blir det mer som en punktorientering från punkt A till punkt B osv. Fort går det! Men nu är det mesta fixat, fast jag ska kanske vänta någon dag till med att skicka det. Tror jag...

Om du som är min byteskompis läser detta så kanske jag borde ha meddelat att jag dricker te i massor - men det ska helst vara svart och helst i lösvikt! Har druckit grönt någon gång och blev inte så förtjust, samma sak med rött och vitt har jag aldrig testat. Men svart te är jag storkonsument av, speciellt om det är lite fruktigt. :)

Min egen byteskompis får ett lokalt te och så ett lite lyxigt, åtminstone om man ska tro på namnet. Hoppas, hoppas att det ska bli bra. Har köpt garn också, och på något märkligt sätt så följde det med två nystan till hem. Hur gick det till..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0